Parę historii

Przebojowa Para Patrycja i Jakub
W konkursie na ślub w najgorętszy dzień tego lata zwyciężyli Patrycja i Kuba. Jednak nawet zabójczo wysoka temperatura nie była w stanie zakłócić radosnej atmosfery tego dnia. Pod restaurację Rybia Wyspa w Gosprzydowej Para Młoda podjechała niebanalnym “Ogórkiem”, co już zapowiadało, że “oj będzie się działo”. Plener o zachodzie słońca i niezapomniane zimne ognie na pomoście:) Dopełnieniem całości był plener w Zawoi z widokiem na Babią Górę. Pozdrawiamy Patrycje i Jakuba oraz Gości Weselnych:)

Tym razem romantyczna historia Kasi i Bartka, dzień ślubu – wspaniali Goście i radosna Para Młoda to przepis na dzień pełen uśmiechu, żartów i przedniej zabawy. Po raz kolejny odwiedziliśmy nietuzinkową “Rybią Wyspę” w Gosprzydowej, a zabawę rozkręcił zespół BigBang z Dąbrowy Górniczej. Dziękujemy wszystkim za wspaniałą atmosferę:)
Zaczarowany Kraków w naszym obiektywie oraz spontaniczny wyjazd nad Bałtyk który zachwyca nawet w pochmurne deszczowe dni.

U Pana Młodego – deszcz, u Pani Młodej – słońce, a pod salą i słońce i deszcz… i tęcza! Nic tego dnia nie było wstanie zakłócić dobrego humoru weselników. Jakież to było wesele, przednia ekipa ze złotą świadkową na czele i oczywiście przebojowa Para Młoda. Przepiękny ślub w zabytkowym, klimatycznym kościele – parafii św. Klemensa w Zawoi Centrum. Pełen uśmiechu plener pod kroplami deszczu i niezapomniana zabawa w restauracji “Karolinka” w Bystrej Podhalańskiej. Pozdrawiamy Magdę Mateusza i caaaałą ekipę:)

Długo wyczekiwany plener w Tatrach. Choć pogoda tego dnia nie rozpieszczała to się udało i na chwilę słońce wyszło zza chmur.
Dziękujemy Ewelinie i Adrianowi za mile spędzony czas:)

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami relacją z niezwykłej sesji fotograficznej, którą mieliśmy przyjemność zrealizować dla pary młodej – Seweryna i Sylwii. Ich ślub i wesele odbyło się w malowniczej okolicy Zawoi, w urokliwym kościele św. Klemensa, który zachwycił nas swoim zabytkowym charakterem i atmosferą.

Już od samego początku wiedzieliśmy, że ten dzień będzie pełen emocji i wzruszeń, dlatego też postanowiliśmy uwiecznić każdą chwilę na zdjęciach, aby para młoda mogła później wspominać ten wyjątkowy moment w swoim życiu. W kościele, gdzie odbyła się ceremonia, panowała wyjątkowa atmosfera, która wprowadzała wszystkich w niepowtarzalny nastrój. Podczas plenerowej sesji zdjęciowej w Beskidach mieliśmy okazję fotografować Seweryna i Sylwię w otoczeniu majestatycznej Babiej Góry, co dodawało całości niesamowitej oprawy.

Zlecenie to było dla nas nie lada wyzwaniem, ale jednocześnie ogromną przyjemnością i satysfakcją. Staramy się zawsze podchodzić do każdej sesji z pasją i zaangażowaniem, by każde zdjęcie odzwierciedlało nie tylko piękno chwili, ale też emocje, jakie towarzyszą naszym klientom w tak ważnych dla nich momentach.

Dziękujemy Sewerynowi i Sylwii za zaufanie, jakim nas obdarzyli i za możliwość uwiecznienia na fotografiach ich niezapomnianego dnia. Mamy nadzieję, że zdjęcia, które dla nich wykonaliśmy, będą dla nich wspaniałą pamiątką na całe życie.

Niezapomniany plener z pasjonującymi widokami w Pieninach

Klimatyczny kościół w Suchej Beskidzkiej, restauracja Impresja w Jordanowie i niezapomniany plener na Jeziorze Mucharskim, czyli “Szanty na fali”

Ceremonia ślubna odbyła się w klimatycznym kościele w Suchej Beskidzkiej, który swoim urokiem zapierał dech w piersiach. Para młoda była zachwycona pięknem tego miejsca i całą ceremonią, która dla nich była wyjątkowym przeżyciem.

Następnie udaliśmy się na wesele, które odbyło się w eleganckiej restauracji Impresja w Jordanowie. Ta przepiękna sala weselna zachwyciła nas swym wyjątkowym wystrojem i klimatem, który idealnie wpasował się w charakter tej uroczystości. Wieczór był pełen zabawy, tańca i śmiechu, a my nieustannie uwiecznialiśmy najpiękniejsze momenty na naszych zdjęciach.

Ale to nie wszystko. Na plenerowej sesji zdjęciowej udaliśmy się na Jezioro Mucharskie, gdzie mieliśmy niepowtarzalną okazję zrobić niezapomniane zdjęcia na statku “Szanty na fali”. Ta romantyczna i piękna sceneria, połączona z wodnymi krajobrazami i słońcem zachodzącym za horyzont, stworzyła niesamowitą atmosferę.

To był dla nas wyjątkowy dzień, pełen niezapomnianych wrażeń i emocji, które mieliśmy okazję uwiecznić na naszych zdjęciach. Dziękujemy, że mogliśmy być częścią tego wyjątkowego dnia.

Przepiękny ślub w Sanktuarium Matki Bożej Makowskiej w Makowie Podhalańskim, “Karolinka” w Bystrej Podhalańskiej
i zaskakująca pogoda w środku zimy

O zachodzie słońca nad jeziorem oraz romantyczne ruiny zamku Lipowiec

Ferro Express i zachód słońca w Krakowie

Klimatyczny plener w Zawoi

Jabłonka i Babia Góra o poranku

“Karolinka” w Bystrej Podhalańskiej i listopadowe kadry

Romantyczny park – Szczurowa/Sucha Beskidzka

Kiedy podnoszą się mgły – Beskid Makowski i wesele w Jasmin Complex Resort & Spa Kuków

ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA, CHCESZ POZNAĆ DOSTĘPNOŚĆ TERMINU I ZAPYTAĆ O CENĘ PAKIETU?